Oferta TCAL
udostępnianie
adresu
udostępnianie
pomieszczeń
udostępnianie sprzętu
i wyposażenia
działania edukacyjne
i wspierające
promocja postaw
obywatelskich
Prezydent Miasta Torunia ogłosił otwarte konkursy ofert na wykonanie zadań publicznych związanych z realizacją zadań gminy w roku 2020. Wnioski można składać do 31 grudnia 2019 r. Centrum Wsparcia Biznesu w Toruniu koordynuje konkursy numer 28 i 29.
Konkurs nr 28
zadania:
28.1 PROMOCJA ZATRUDNIENIA I AKTYWIZACJA ZAWODOWA OSÓB POZOSTAJĄCYCH BEZ PRACY.
28.2 DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA ROZWÓJ GOSPODARCZY, W TYM ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI.
28.3 DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA ROZWÓJ TECHNIKI, WYNALAZCZOŚCI
I INNOWACYJNOŚCI ORAZ ROZPOWSZECHNIANIE I WDRAŻANIE NOWYCH ROZWIĄZAŃ TECHNICZNYCH W PRAKTYCE GOSPODARCZEJ.
Na realizację zadań nr 28.1 i nr 28.2 w roku 2020 przeznacza się łączną kwotę w wysokości 170.000,00 zł brutto.
Na realizację zadania nr 28.3 w roku 2020 przeznacza się łączną kwotę w wysokości 20.000,00 zł brutto.
Konkurs nr 29
zadanie:
DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA ROZWÓJ WSPÓLNOT I SPOŁECZNOŚCI LOKALNEJ POPRZEZ WZMOCNIENIE KOMPETENCJI PRZEDSTAWICIELI, W TYM WOLONTARIUSZY TORUŃSKICH ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH.
Warunkiem przystąpienia do konkursów jest przygotowanie i złożenie oferty na realizację zadania elektronicznie za pomocą GENERATORA OFERT witkac.pl dostępnego na stronie https://witkac.pl oraz złożenie w wersji papierowej stanowiącej wydruk z GENERATORA OFERT witkac.pl zawierający zgodną sumę kontrolną, w terminie do dnia 31 grudnia 2019 r. Termin ten musi zostać zachowany zarówno dla wersji papierowej, jak i elektronicznej.
Oferty w wersji papierowej stanowiącej wydruk z GENERATORA OFERT witkac.pl należy składać osobiście lub drogą pocztową w CENTRUM WSPARCIA BIZNESU W TORUNIU, ul. Marii Konopnickiej 13, 87-100 Toruń, w zamkniętych, opieczętowanych kopertach opatrzonych napisem „Konkurs” oraz nazwą zadania. Wybór ofert zostanie dokonany w ciągu 45 dni od upływu terminu na składanie ofert.
Szczegóły: http://orbitorun.pl/konkursyngo.html
Zachęcamy do składania ofert.